.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
FBI برای ترورحاج رضوان چندمیلیاردهزینه کرد؟

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: شنیده‌ام که FBI بیش از ۳۰ میلیون دلار برای ترور حاج رضوان جایزه گذاشته بود. 
علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی دیروز، طی سخنانی در نخستین همایش بین‌المللی سرداران شهید جهان اسلام یادواره شهید عماد مغنیه گفت: میان شهدای جهان اسلام شهید عماد مغنیه وضعیت دیگری نسبت به شهدا داشت؛ حاج رضوان دارای یک فکر جامع بود و در واقع او یک طراح بزرگ برای مبارزه با صهیونیست‌ها بود که طراحی‌هایش در جنگ‌های با رژیم صهیونیستی بسیار عالی به نمایش گذاشته شده است.

لاریجانی با بیان اینکه شنیده‌ام که FBI بیش از ۳۰ میلیون دلار برای ترور حاج رضوان جایزه گذاشته بود، افزود:‌ حاج عماد، مقلد آیت‌الله العظمی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب بود. وی در مکتب امام موسی صدر تربیت یافته و بعد با شهید چمران آشنا شد. اما پس از آگاهی از نهضت امام راحل شیدای ایشان شد.

وی خاطرنشان کرد: عماد مغنیه کسی بود که همه سرویس‌های اطلاعاتی غرب به دنبال او بودند؛ پس از اینکه شهید مغنیه در جنگ ۳۳ روزه نقش کلیدی در شکست صهیونیست‌ها ایفا کرد، رژیم صهیونیستی به فکر ترور وی افتاد تا با این روش اعاده حیثیت کند.

رئیس مجلس ضربات واردشده را از سوی شهید مغنیه به رژیم صهیونیستی برای این رژیم کمرشکن توصیف کرد و اظهار داشت: حاج رضوان امروز شاگردان زیادی به جای گذاشته که همگی در مقابل رژیم صهیونیستی می‌ایستند و امروز رژیم صهیونیستی از نقش‌آفرینی فرزندان سیدحسن نصرالله و شهید عماد مغنیه در جبهه مقاومت هراسناک است./90


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.433 seconds.